Jak mám postupovat, když se nemohu dostavit k očkování?

Už jsem se zaregistroval/a, zatím jsem nedostal/a žádnou dávku očkování. Právě jsem ale obdržel/a SMS, která mě vyzývá k rezervaci termínu očkování.

Zvací SMS s kódem PIN 2 znamená, že očkovací místo má k dispozici volné dávky vakcíny. Pomocí tohoto kódu můžete přistoupit k rezervaci.
V kalendáři uvidíte, jaký termín 1. dávky si můžete rezervovat. V pravém dolním rohu je vidět i předpokládaný termín 2. dávky.

V případě, že se vám termín 2. dávky nehodí, nedokončujte rezervaci. Zvací zprávu můžete nechat propadnout.
Nemusíte se bát, vaše registrace zůstává platná. Jakmile bude mít očkovací místo k dispozici další termíny, přijde vám nová zvací zpráva s kódem.
Zvací SMS vám přijde celkem třikrát – pokaždé s jinými nabízenými termíny pro 1. i 2. dávku.
Pokud vám i tak termíny ani v jednom ze tří případů nebudou vyhovovat, registrace propadne. Nic vám ovšem nebrání provést registraci znovu.

Vakcínu jsem zatím nedostal/a, ale už jsem rezervoval/a termín očkování.

Pokud jste si termín očkování již rezervoval/a, ale zatím jste vakcínu neobdržel/a, kontaktujte očkovací místo s prosbou o posunutí tohoto termínu.
Rezervaci 1. termínu můžete také zrušit pomocí odkazu. Ten jste obdržel/a v e-mailu, který po ní následoval.
Obrátit se můžete i na linku 1221.
V případě zrušení 1. termínu systém automaticky zruší celou rezervaci. Vy už tedy nemusíte nic dělat, jen čekat na novou zvací SMS zprávu s kódem.

Už jsem obdržel/a první dávku vakcíny.

Pokud jste již obdržel/a 1. dávku, pak máte i pevně daný termín 2. dávky.
Na očkovacím místě s tímto termínem počítají, měnit se dá pouze v definovaném rozmezí. Posuny termínu očkování 2. dávkou provádí na žádost linka 1221, případně očkovací místo. Jakým způsobem lze změnit termín na konkrétním očkovacím místě a jakou má toto místo volnou kapacitu, zjistíte v přehledu očkovacích míst. Pokud má dané očkovací místo stále volné termíny, lze termín očkování posunout v řádu dnů.